Sinds het thuiswerken worden goede werk accessoires steeds belangrijker. Je moet namelijk zowel op werk als thuis goed je werk kunnen uitvoeren. Dit draagt natuurlijk ook bij aan je productiviteit. In dit artikel hebben wij drie accessoires uitgelicht die hier zeker aan bijdragen.
Aktetas
Vooral nu je vaak thuis, maar ook op kantoor werkt komt het vaker voor dat je spullen heen en weer mee neemt. Veel spullen laat je namelijk niet meer liggen op kantoor, want wellicht dat je de rest van de week thuis werkt. Juist hierdoor is het goed om een handige aktetas te hebben waarin je de werkspullen eenvoudig kan vervoeren. Daarnaast is een aktetas natuurlijk ook een must have voor de echte zakenvrouwen en mannen. Deze tassen zijn vaak efficiënt en logisch ingedeeld waardoor jij je spullen eenvoudig kan inpakken en meenemen.
Draadloos toetsenbord en muis
Heb jij ook zo een hekel aan alle kabels die chaotisch op je bureau slingeren? Je voorkomt dat al een deel door een draadloze muis en toetsenbord te gebruiken. Het enige ‘kleine’ nadeel is dat je zo nu en dan de producten moet opladen of de batterij moet vervangen. Een kleine moeite dus! Ook omdat een muis gemiddeld 30 maanden kan mee gaan zonder op te laden of te batterij te vervangen. Tegenwoordig bestaan er zelfs toetsenborden met een ingebouwde zonnecel, waardoor je hem nooit meer hoeft op te laden. Klinkt goed toch?
Dockingstation
Ben jij ook iemand die houdt van overzicht en rust op je werkplek? Dan is een dockingstation echt iets voor jou! Je plaatst het accessoire op je bureau en sluit vervolgens je monitor, randapparatuur en eventueel je netwerkkabel er op aan. Om vervolgens je laptop te kunnen koppelen heb je nog maar één kabel nodig, waarschijnlijk een hdmi. De overige kabels kun je mooi wegwerken.
Heb jij alle drie de accessoires al in huis? Goed bezig! Heb je ze nog niet? Dan succes met de oriëntatie.